Telte udsalg - billige telte forhandlere lige her

I dette indlæg vil jeg kigge på 3 forskellige forhandlere af telte. Jeg vil sammenligne de tre webshops med hinanden - og se hvor det bedst kan betale sig at købe sit telte. Både mht. udvalget af telte og prisen.

Jeg har tidligere set på én anden webshop, hvor jeg vurderede hvorfor man skal købe telte på amazon.



Telte forhandlere

Naturligvis er den første forhandler af telte jeg har set nærmere på. Webshoppen har et stort udvalg af telte og det gælder både indenfor familietelte, festivalstelte og fra telte til 1-6 personers. Der er telte til enhver smag derinde - og mit første indtryk, er at det er en virkelig god forhandler, som jeg helt sikkert ville overveje kraftigt, om jeg ikke ville købe mit telt inde.
Der er også mulighed for at få telte i mange af de populære telte mærker, såsom outwell telte.

Leveringstiden er på 1-3 dage, hvilket er normalt for de webshops, som er hurtige med at sende deres varer.
Fragten på webshoppen koster 75 kr. og det er uanset om du køber et telt til 3000,- eller et til 150,- så vidt jeg kan se på webshoppen.
Webshoppen er ikke kun forhandler af telte, men har flere niches, som den fokuserer på. Der er til tider tilbud på webshoppen, som du kan være heldig at falde over.

Outshop har ligeså mange telte at vælge mellem, som naturligvis, hvis ikke flere! De har et kolosalt udvalg, og det vil undre mig, hvis ikke du kan finde et telt derinde, som du vil synes om.
Det helt unikke ved outshop, er at der lige nu (11. Juni 2011) er stort udsalg på næsten alle telte derinde. Prisen er sat ned med 50 %, og jeg har det lige før, at selvom jeg allerede har et telte, så kunne jeg egentlig godt bruge et til!
Pga. udsalget er prisen altså sænket virkelig meget - og så længe der er det her udsalg, er det helt klart den webshop, jeg vil anbefale dig at købe dit telt på!

Leveringstiden er ikke helt så hurtig på Outshop, som den er på Naturligvis, men det er næsten det samme. Leveringstiden er på 1-5 dage.
Fragten koster kun 45 kr. så vidt jeg har forstået på webshoppen.

Alt i alt en behagelig oplevelse jeg havde på denne webshop, og det store udsalg, gav mig virkelig en lyst til at handle derinde!

Cooloutdoor nåede jeg så til, som den sidste webshop, jeg vil skrive om. Udvalget er ligesom på de to andre webshops, jeg har nævnt virkelig stort!
Prisen er ligesom på Outshop, også sat ned, det er dog ikke helt med 50 %, som ved den anden. Men der er dog alligevel 800 kroner og derover, at spare ved at handle derinde, så det er bestemt heller ikke fordi der mangler tilbud på denne webshop. (Ps. jeg skal ikke kunne sige om tilbuddet er udløbet, når du læser dette indlæg, indlægget er skrevet d. 11. Juni 2011).
Leveringstiden er som på den forrige webshop på 1-5 dage.
Fragten på webshoppen er også ligesom på den forrige webshop, på 45 kroner, hvis man handler i Danmark vel og mærke.